Service
Bij Gelderse Camper Centrale is service de kern van de zaak, letterlijk en figuurlijk. U vindt het ook terug in onze kernwaarden: eerlijkheid, betrouwbaarheid en kwaliteit. Ons team van medewerkers staat in dienst van de zorg voor uw camper.
Gekwalificeerde medewerkers
Een warm, hartelijk ontvangst. Een zorgvuldige administratieve afhandeling. Een vriendelijke stem aan de telefoon. U wordt met liefde geholpen. Zo gaan we ook om met uw camper.
In de werkplaats werken onze vakmensen volgens alle moderne kwaliteitseisen. Ze hebben kennis van de nieuwste technieken door regelmatige trainingen bij de fabrikanten. Daarnaast zijn onze monteurs keurmeester volgens de Periodieke Aanhangwagen en Caravan Keuring normen van de BOVAG. Ook handelen zij conform de BOVAG onderhoudsvoorwaarden en BOVAG schadeherstelvoorwaarden.
Extra service: Vochtcontrole
Bij aankoop van een nieuwe Hymer camper of Bürstner camper verleent de desbetreffende fabrikant vijf jaar waterdichtheidsgarantie. Deze zekerheid wordt alleen gegarandeerd als u uw camper jaarlijks bij de dealer laat controleren.
Gelderse Camper Centrale voert deze controle vijf jaar lang gratis uit wanneer de camper nieuw bij ons is gekocht. Alleen bij HYMER campers berekenen we € 75,- materiaalkosten als de camper bij ons gekocht is, anders kost dit € 125,-. We verzoeken u vooraf te bellen voor het maken van een afspraak. Zo wordt u zo snel mogelijk geholpen en kan uw camper na controle gelijk weer mee.